Гарантія і повернення товару
Термін гарантії на товари нашого магазину вказаний в карточці товару і починає відлік від моменту отримання товару.
Розрахунковим документом підтвердження купівлі товару являється чек “Нової пошти” (ТОВ “НоваПей”), мережі точок видачи Rozetka (ФК “EVO”), якщо він був придбаний на умові оплати накладеним платежем.
При розрахунку на сайті магазину карткою – квитанція про оплату по Вашій карті.
Гарантія не надається, якщо:
порушено цілісність гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушено правила зберігання або використання;
було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
природне зношення або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням;
пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Споживач має право обміняти (повернути) товар належної якості протягом 14 днів з дня його отримання, не враховуючи день купівлі.
Обмін (повернення) товару належної якості здійснюється за умови, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, пакування, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі, вартість доставки повернення оплачує споживач. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об’ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості, або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість доставки цього повернення.
Повернути товар можливо «Новою поштою».